Buhu

Jag tycker faktiskt lite synd om mig idag samtidigt som jag är stolt över mig själv. Igår och idag var jag ledig, eller skulle varit.. Runt 23 igårkväll smsade jag med min chef och de behövde min hjälp så 0550 imorse drog jag mig upp ur sängen o satte på mig myskläderna för att ta bussen hem..
Jag hade gråten i halsen faktiskt, dels för jag var trött, dels för jag vill vakna upp med älsklingen o vara med honom idag och dels för jag egentligen skulle vara ledig. Men ibland eller så ofta man kan så ska man alltid visa sig intresserad.

Så nu sitter jag här på jobbet, har varit här i 3 timmar nu ungefär.. Är fruktansvärt trött och lugnt är det på jobbet. Gulliga Jessica (städerskan) ringe o sa att hon hade köpt fika från Franska Bageriet - mums!

Nu ska jag hämta lite mer vatten och kaffe, eller te? Har redan druckit båda men hmm, det blir nog kaffe.

Later
/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0