play me now

Imorgon är det jobb igen som gäller och det blir nytt ställe för mig så är lite nervös. Jobbart fortfarande som receptionist men jag skall till en ny entreprenad - Manpower. Innan har jag varit på bla. Telia Sonera AB och EDS ( - ett dotterbolag till HP). Nytt ställe, nya krav! Men jobbar bara till onsdag så det är rätt skönt..

På torsdag kanske jag, älsklingen, Roberth och PH (Philippa) åka ut till sjöboden och grilla o lite sånt :) mys på det!

Efter jobbet imorn ska jag hämta ut min nya Ipod, yay! Fick en helt ny från If - TACK för det! Undra vilken färg jag ska ha? Tror jag vill ha den lila.. Eller rosa kankse? Hmm..



Nu ska jag bädda rent och sedan sätta mig på balkongen!

/ Emma M Zoëga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0