Sleep tight

Hejsan på er!

Idag var det lugnt på jobbet men tiden gick ovanligt fort för att vara så lite att göra. Men man har kul med Isabelle och Elias, så roliga är dem, bra humor med! Det är jag och Isabelle mot Elias haha.
Idag fick jag träffa Isabelles lilla söta Leon, en labrador valp - galet gullig och hur liten som helst haha! Han gillar att naffsa kan jag säga, han fick tag i mitt hår ett antal gånger haha..!

Kom precis hem från Malin en stund. Det var längesen vi träffades så vi köpte coockies och gjorde te hos henne och kollade på tv. Mysigt var det!

Btw, jag lyssnar på min nya ipod nu yay! Jag valde den blå/lila, har alltid velat ha den typ haha.. Min senaste var silvrig så kände att det kan vara lite kul med färg..

Nu ska jag snart hoppa i säng. Ska gå hemifrån runt 0710 imornbitti.. Problemet är bara att jag kan inte somna vid den här tiden och det gör inte saken bättre att det är så jäkla varmt i rummet..

Nu ska jag smsa min pälskling..

/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0