TGIF

Jäkla vad jobbigt det var att gå upp i morse alltså.. Problemet med mig är ju att jag alltid lägger mig försent.. Det är inte okej att decka runt 00 om man ska upp kvart i sex!? Men jag kan inte somna tidigare typ, fast jag kankse borde försöka haha..

Jaja, sitter här med mitt kaffe som vanligt och med mitt vatten. Idag har vi fyra besökare inbokade och vi ska också vara duktiga med att ta tag i förråden idag för det gjorde vi inte igår haha. Skönt med fredag idag, dels att vi stänger kl. 15, det är helg och jag ska till Robin ikväll hihi..

Nu ska jag invänta Elias!



Take care,
/ Emma M Zoëga


Kommentarer
Postat av: JOANNA

i know!



godmorgon:)

2009-07-17 @ 09:40:35
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0