yesterday and today

Vet ni? Igår hade jag och Robin 10 månader hihi.

Jag, Robin, Roberth och Jojje åkte till Jojjes land så var vi där några timmar.. Riktigt mysigt faktiskt! Dock en jäkla massa kryp och getingar haha.. Fick två krypande fästingar på mig men dom viftade jag bort med en gång. Hatar dom!
Sedan skulle vi fyra försöka ro haha. Dock så var årorna alledes för långa till den lilla båten + att de hoppade ur klykorna hela tiden haha. Mitt ute på sjön hoppade vi i vattnet, riktigt skönt!

Mysigt när vi kom hem sedan för då fick vi lite tid för oss själva!

Idag fyller jag 19 år och usch vad jag tycker att det låter gammalt.. Vaknade upp hos Robin imorse dock skulle han till jobbet kl 07 så jag fortsatte och sova, väldigt lost var jag när min älskling pratade med mig haha! Sen vart det bara att åka hem, byta om och sedan åka till jobbet.. Och nu sitter jag här! Undra vad jag skall göra ikväll? Börjar ju tidigt imorn.. Så utgång får det bli i helgen istället!


Jag och Robin på min student.. Jäkligt sleten var jag där haha!

/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0