BBQ day

I lördags åkte jag och älskling hem till Bång sedan drog vi till sjön där grillade vi korv och marshmallows och drack lite öl. Badade gjorde vi också och gissa vem som var i först? Tro det eller ej men det var jag, yay haha!
Efter tre timmar vid vattnet gick vi tillbaka till Bångs hus där vi väntade på Jeppe och sedan grillade vi fläskfile o lite gött till.. Grymt trevlig dag/kväll..

Nu var helgen redan över, varför ska den alltid försvinna så fort? Så det blir jobb imorn igen, jobbar dock halvdagar denna veckan så det blir både sovmorgon och sluta tidigt.. Rätt skönt!


Min älskling

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på Man in the Mirror - grymt bra!

/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0