B&J's

Min söndag blir helt okej iaf.
Jag valde mat till ikväll, fläskfile med currysås & ris och till det bananer och jordnötter. Mums! Sedan blir det Beck (kollar på det varje söndag. Någon mer än jag som gör det?) och till Beck blir det glass, vi köpte tre olika sorter hihi och godis. Mys på det!




Haha Paulina, kommer du ihåg när vi mölade i oss B&J i Stockholm?
Varsitt paket och jag lovar er, vi mådde lite illa efter det. Lite!? 

Söndagen blev precis ännu bättre. Ska träffa Robin imorgon också. Humöret blir på topp då hihi.

/ Emma M Zoëga. 

Kommentarer
Postat av: Paulina

Haha, fan va äckligt/gott det var!! <3

2009-03-08 @ 22:46:31
URL: http://paoulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0