Samskolans högskoledag

Imorgon har vi Högskoledag all day. Riktigt skönt och det ska bli kul! Få lite info om de olika yrkerna. Mitt och Paulinas schema ser ut såhär imorgon:

9.30-10.00 ska vi på - jurist

10.15-10.45 - journalist

11.00-11.30 - produktutvecklare

12.00-12.30 - "om valet till högskolan"

12.45-13.15 - polis



Fikan blev riktigt mysig idag med Lisa och Erica. Lisa gjorde mig nervös idag! Hon går på angeredsgymnasiet och läser mode och design o allt vad det nu är och de har modevisning på röhsska och hon frågade mig om jag skulle kunna tänka mig och gå modell för henne! Det låter riktigt spännande men fruktansvärt läskigt. Tänk om jag snubblar? Eller ännu värre, TRILLAR!? Jag kommer vara den kortaste modellen för Lisa och lär ju få ha skyhöga klackar.. Hur tycker ni jag ska göra?

Nu är det te dax. Hörs senare!
/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0