Sick

Jag orkar inte vara sjuk och jag har inte tid för det heller. Även om man ibland kan känna att man har lust att vara lite sjuk så man kan bli ompysslad och bara kunna få ta det lugnt. Men just nu? NEJ!
Min snälla mamma ska göra potatismos till mig, en sådan där lyxig potatismos med grädde i istället för mjölk och ett ägg i. Då blir den riktigt god och krämig! Smurrismurr!

Kolla vilken underbar klänning jag fann på net-a-porter,

Fiona silk gown från Azzaro för €3,550





Jag vill ha sommar NU! speciellt när man ser denna vackra klänning och när man kollar ut genom fönstret. Det har bara snöat/regnat idag. Bläh! Nej dags för sängen igen.

Later,
Emma M Zoëga.

Kommentarer
Postat av: Olivia

jag sov väldigt gott, nästan tio hela timmar :) Rekord! hur mår du? är du sjukling? <3

2009-03-02 @ 18:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0