helgen är över

Då var helgen över. Det som skall bli skönt med veckan är att min kropp får vila sig från alkohol fram till fredag? Alkohol blev det både fredag, lördag och idag - söndag.
Det bästa med helgen var nog att jag fick mysa med min underbara Robin och att jag, mamma och pappa umgicks väldigt mycket.

Väntar fortfarande på bilderna från förra helgen då jag bodde hos Emma från fredag-måndag. En mycket galen helg. Berättar allt när jag får bilderna!

Nu skall jag fortsätta lyssna på Dead By April - Losing You samtidigt som jag borstar tänderna. Imorgon ska jag till tandläkaren, så får borsta riktigt noga nu och imorn haha.

Nej nu skall jag nog krypa ner i min stora säng.. Önskar att Robin var här så han kunde hålla mig sällskap hihi.
Sov gott allihop.

 

Bilden är ca 1 år gammal.

/ Emma M Zoëga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0