prom 2009

Ojojoj säger jag bara.

I tisdags hade jag min bal (Göteborgs Högre Samskola).. Jag, Pauie, Kikki och Emma skålade med champagne i Pauies sommarhus på Koön innan vi gick ner till färjan som skulle ta oss över till marstrandsön. Vid Såsen mötter vi upp av andra 3or och vi kramades och skålades.
Jag har nog aldrig haft så kul i hela mitt liv.. Jag vill bara tillbaka! Alla stod på stolarna undermiddagen och sjöng, skålade, skrattade, pratade, klappade o allt å hans moster liksom! UNDERBART.

Igår var det Kitas bal.. Min älskade Louise går där så jag följde med som hennes dejt. Och lika rolig var deras bal! Jag är så glad att jag fick uppleva balen två ggr och ena gången med min bästis hihi. Tack Louise för en underbar kväll. GALEN kväll haha! Bilderna från Louise bal får jag ikväll så lägger upp några senare eller imorgon.

FÖR JAG TAR SNART STUDENTEN FÖR JAG TAR SNART STUDENTEN FÖR JAG TAR SNART STUDEEEENTEEEN FYFAN VAD JAG ÄR BRA!! Haha.

Ps. GRATTIS Roberth som tar studenten idag :) Och P + Pecca? Och Jojje igår? Haha.. Ds.

/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0