sunsunsun

Vilken bra dag jag har haft idag. Känns som att jag har fått gjort mycket!

[x] Umgås med min bästa Louise
[x] Optikern
[x] Byta storlek på mitt linne/tunika och testa storlek 35 på mina nya sandaler (men 34 var bättre)
[x] Ica MAXI
[x] Tvättat

Något jag glömt?

Morgonen började bra med att jag mötte upp Louise så satte vi oss i solen med en morgonlatte! Efter det skulle Louise iväg på ett ärende då jag åkte till optikern (Synsam) för att göra en helt vanlig synundersökning. Dels måste jag ha det till körkortstillståndet men också för att jag ser lite suddigt typ varför datorn eller tvn.
Som sagt jag är översynt haha.. Så nästa vecka ska jag kolla på bågar. Det är en rätt liten skillnad så glasögonen kommer jag bara ha då framför datorn osv.

Ja ni ser nästan längst upp vad jag har pysslat med idag. Snart ska jag kolla på Gossip Girl avsnitt 22. Råkade se 23an innan och fattade ingenting haha. Så jäkla irriterande!

Imorgon kommer min älskling hit. Längtar!!

Här är två (eller tre) bilder från imorse när jag och Louise tog våran morgonlatte i solen. Mysigt!

Louise min bästa :

 

En trött Emma haha fast jag fick till ett litet leende iaf hihi 

 

/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0