tröttare än någonsin

Hejsan allihop.

Sitter på jobbet, har gjort det sen kl. 0745 imorse! Självklart vaknade jag inatt, först runt halv ett och efter ett tag kunde jag somna om, sen vaknar jag 4 nästa gång, tog ett tag innan jag somnade och sen vaknade jag halv 6 och var vaken till kvart över 6 då det var dags att gå upp. Kul? NEJ!

Eftersom det är klämdag idag är många lediga så det finns knappt något att göra idag, eller det finns ingenting. Jag längtar till kl. 17 så jag kan åka hem och vila för snart somnar jag här på jobbet, haha.
Jag är inne på min fjärde mugg kaffe, borde jag inte pli lite piggare? Muggarna är stora också... Så man springer fram och tillbaka till toaletten!!

Min förkyldning börjar försvinna men jag hostar rätt mycket. Kan inte torrhostan bli sån där äcklig blöthosta så det försvinner snart?

/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0