första advent

Pepparkaksbakning har det varit för fulla rullar idag. Syster och Claes kom, som vanligt.. Och min Robin såklart. Mysigt har det varit. Även om Claes och Robin alltid gaddar ihop sig haha, så töntiga är dom! Sikka män vi skaffat oss, jag och syrran.

När Susanne och Henke kom och hämtade upp Isak så passade jag på att gosa lite med Elin - mys.

Nu har jag både hyrt film och köpt min efterlängtade cola. Men är såhär nära på att ta en öl sen. Vi får se!

Imorgon är jag ledig. Skönt, sova ut och vila mina stackars lungor som fortfarande inte har blivit bättre. Kortisonet har inte hjälp, inhalatorn är skön när jag får svårt att andas men imorn skall antiobiotikan hämtas ut. Hoppas den kan hjälpa iaf. Annars blir det Axess igen och kolla om jag inte fått astma! Känns sådär.. Men men!

Hoppas alla haft en super bra helg.


Haha Robin och jag är duktiga!

/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0