me and you

Söndag igen.. jag förstår inte varför det ska gå så fort!?

Det blev en lugn helg för en gång skull, vilket kankse är bra för min hosta? som jag haft i 5 veckor.. Men nu saknar jag fan min öl nått så oerhört mycket. Men får vänta tills onsdag.

I fredags hämtade jag upp min dator efter jobbet. Eftersom jag spillde vin över den förra helgen så fuckade tagentbordet. Snubben sa att han fick plucka isär datorn och torka överallt och sedan byta hela tagentbordet. Men nu äntligen, funkar den som den ska. Yay!

Sedan åkte jag till Andrea. Mys blev det. Räckmackor till middag och sedan gjorde vi en fruktsallad med vaniljglass till. All tid med Andrea är så bra och mysig. Älskar dig Kenien.

Igår (lördag) åkte jag in till stan och mötte upp syrran. Försökte kolla julklappar men det blev mer fika och massa tjöt istället haha. Mys var det.
Och sedan tog jag buss 19 hem till min älskling. Åh vad jag hade saknat honom. Massa mys hade vi!

Har precis gjort te som jag ska ha till Twilight. Älskar den filmen. Och jag måste se New Moon SNART!!!!

Peace
/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0