skrattretande?

Om man vill säga att man vuxit om några av sina gamla vänner, så kanske man borde tänka efter lite. Tänka efter om "Var det jag som blev sur för en liten små sak som att en tjej färgade håret brunt efter mig?". Det tycker inte jag är att man har vuxit om. Vem blir ens sur över en sådan sak? Man kan ju inte låta bli att skratta..  

Att säga att folk hävdar sig på mest löjliga sätt kanske inte ska komma från personen som blev sur för en sådan sak.

Att säga att man tycker synd om sig själv för att man usatte sig för dessa personerna , fine okej för mig men då får man skylla sig själv att man tog den risken.

Att säga att man inte orkar med falskheter hur länge som helst det är bara bullshit för falskhet har det aldrig varit, då kanske man borde tänka tillbaka lite i tiden, om det verkligen är sant. Och om det nur var falskhet, varför valde du att umgås?

Att säga hejdå efter en sådan här sak? Snälla.. Väx upp och bete dig som en vuxen människa som du säger att du är! Men i mina ögon, är du inte mogen.


/ Emma M Zoëga



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0