girls

Alltså ibland kan man verkligen bli så trött på tjejer. Eller vad tycker ni? Tjejer ska alltid störa sig på det minsta lilla och så fort de gör det, går de till nästa tjej och börjar snacka skit haha.

Jag tänker inte skriva något exempel och vara någon annan, utan jag tänker skriva som det är:

Jag hette då på min blogg att jag skulle bli "Brownie" och sedan skriver en annan tjej "Brownie" som rubrik och så blev det så att hon färgade håret brunt innan mig. Och tydligen vart hon lite kinkig och sur för att jag färgade håret brunt efter henne. För det första går vi inte i samma klass längre, för det andra umgås vi inte , så varför då bli sur? Haha.. Jag menar, alla färgar håret..  

Skulle jag då bli sur på henne för hon gjorde blonda slingor efter att jag gjorde det? Skulle jag bli sur för hon "härmade" mig med Brownie som rubrik? Asså snälla haha.. Det är ju så töntigt. Och så typiskt en tjej!

Eller vad tycker ni!?

/ Emma M Zoëga

Kommentarer
Postat av: P to da H

hahahahahahah vilken TÖNT!

2009-10-08 @ 18:56:55
URL: http://missphilly.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHAH

2009-10-10 @ 12:01:10
URL: http://zoeega.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0