Laaalalalla

Blev inget jobb för mig idag. Vaknade upp med illamående och ont i benen = symtom på sjukdomen. Så efter att jag smsade min chef somnade jag om och vaknar sedan upp av min man som ligger "slår" för att verkligen se om jag ligger där under täcket och säger med hög röst "DU HAR FÖRSOVIT DiG" , haha.. Sedan somnade vi om och vakna upp några timmar senare. Känslan att vakna upp brevid någon man älskar, är underbar. Eller hur?

Robin körde hem mig senare och jag la mig dirr i soffan, tog min medicin och kollade på gårdagens Grey's avsnitt. Efter det ringe Ph och vi kom fram till att vi skulle käka pizz innan hon skulle ut. Ville grymt gärna följa med ikväll men är det en röd triangel på medicinpaketet så känna det sådär att blanda tabletten med alkohol haha! Men på lördag så, då blir det utgång.

Nu ligger jag i sängen, dricker te, mumsar på Marianne karameller och kollar på Idol, mys hihi. Sen dusch och sen nana tror jag!

/ Emma M Zoëga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0