Lung helg

Har haft en skön helg faktiskt. Inget festande för mig men nästa vecka så, yay!

Passade min lilla Isak igår/inatt. Riktigt mysigt och vi busade för fullt. Snart får han ett syskon.

Idag blev det staden med Annapanna - rätt mycket shopping idag. Och vi blev så nöjda haha! Vi avslutade stan med en cheesburgare från Donken. Nästa vecka ska vi sola!

Snart kommer babe hit. Familjemiddag haha. Eller jag, Robin, mamma och pappa. Fast Robin stannar här inatt. Det jobbiga är bara att jag ska upp 6 imorn så jag måste lämna en sovande mysig man för att åka till jobbigt. Det är aldrig kul!

I helgen har jag shoppat:

1. Ett par klackar från Topshop
2. En vanlig svart tisha från H&M
3. En tisha med tryck (ball är den)
4. En stickad tröja med nitar från Zara
5. En grå "kofta" från Gina Tricot
6. En överraskning till R.
7. Smink

Later!

/ Emma M Zoëga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0