Morn morn

Sitter framför Philippas dator, och är nu inne på min andra stora kopp kaffe. Tog mig precis en snus. Fyfan vilket väder det är idag. Det snö/regnar ju ute, vad hände!? Haha.

Det blev utgång i onsdags och igår var vi hur döda som helst. Det blev en kebabrulle för mig och en pizza för Ph, 11 igår imorse. Och det var det ända vi åt på hela dagen.. Förutom godis och ostbågar till skräck filmen The Uninvited - scary one.

Ikväll blir det utgång. Det blir födelsedagsfest med massor av folk på Keybar. Och kanske, men bara kanske så blir det alkohol imorn också. Sen får jag nog ta det lite lugnt tills nästa vecka. Då fyller LisaFisa år och då blir det utgång, yay!

Idag ska jag fira min mamma hihi. Hon fyllde år igår, hela 46 år - Grattis mami!

Nej nu ska jag nog sminka mig lite, så jag känner mig lite fräsch. Och fan vad trött jag är..

Här kommer två bilder från i onsdags hahah:





Heeejdååååååååååååååååååååååå!

/ Emma M Zoëga

Kommentarer
Postat av: ph

kul att kolla tillbaka i din blogg ändå. Alkisar till 100% haha.

2010-08-02 @ 19:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0