Träningsvärk?

Igår åkte jag till stallet, åh så mysigt det var :)

Laucarla är lika underbar att rida som vanligt, dock har hon blivit rätt stel.. Men hon är faktiskt 19 år nu. Tösen börjar bli gammal. Men gud så kul det var att träffa Lind, Jessica och Annika igen.

När bi ridit klart tog vi den vanliga slingan man brukar rida när man rider ut. Vi satt o prata om allt möjligt när vi red ut där. Åh är helt glad haha! Men lilla Hannah fick jag inte träffa :( hon står nu som en sällskapshäst i en hage lite längre bort. Hon är väldigt gammal nu, 26 år.. Hon har inte långt kvar, usch.. Det känns jobbigt. Hon var den första häst jag red och var också min favorit häst som alla andras. Eller häst o häst, liten shettis är hon!

Pappa kom och hämtade mig så passade vi på att övningsköra lite och sen kom min underbar man och hämtade mig, weeii haha! Han är bra han!

Ikväll ska jag till min kära syster och Classe är hemma ikväll också, trevlans höhö. Det blir pizz som förra gången och bullbakning. MYS!

Nej nu ska jag nog göra lite lunch och sedan städa :(

/ Emma M Zoëga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0