yay

Äntligen har jag mitt Thomas Sabo armand igen. Nu känner jag mig inte naken längre. Och jag köpte en ny berlock igår, ett Z köpte jag. Wihoho! Vet ni varför?

Sov hos min man igår, mys på det. Vi är så söta. Fick frukost på sängen idag, inte varje dag man får det!

Jag tog en fika med ElliePellie i tisdags, mycket trevligt. Hon är faktiskt den enda jag håller kontakten med från gymnasiet, även om vi var några stycken som umgicks. Var inte så förtjust i min klass. Men sen blir det väl så att alla kan inte hålla ihop, man växer ifrån varandra och går skilda vägar liksom.
Sedan pallrade jag mig hem, packade väskan, åkte till Andrea och sedan nästan dirr efter pannkakorna, åkte vi till stallet och tog en sväng i skogen med Bylur och Noí.

Efter vi fått upp värmen igen med dusch, så gjorde vi oss lite te och mölade i oss Gott&Blandat och choklad, så typiskt oss! Men ni ska veta, hon får mig att skratta.

Det får nog bli mer te nu (och ja, jag dricker jävligt mycket te haha), det blåser och regnar ute nu. Snacka om höst!

/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0