ajsingbajsing

Detta var inte bra, inte uppdaterat på 3 dagar.. Fick precis lite skäll av Ph haha så kände att det var dags.
Imorgon är det min sista upplärningsdag på LSP. Och jag har gett mig in på en helt vild sak. Lindholmen Science Park anordnar en staffet som heter Lindholmenstaffeten där man är 4 i varje lag då man springer 2,5 km. Nu är det så att en i Lindholmens lag har blivit sjuk och jag har då fått frågan om jag kan hoppa in istället. Och gud vet hur det kommer att gå. Jag har inte tränat på 3-4 månader. Och vet ni vad, jag kommer bla ha VD:n för LSP i mitt lag. Inte fy skam haha!

Kakan står i ugnen nu som jag ska bjuda goa Johanna och Karin på imorgon. Trivs väldigt bra med att jobba med dessa tjejer.



Vad har hänt nu de senaste dagarna jag inte uppdaterat? Hmm..
Såg att jag hade skrivit om namngivningen iaf och att jag efter den åkte hem till Robin och tog det lugnt. Sen på söndagen tog jag mig en promenad hem från Johanneberg till Haga. Träffade saknade Louise på en fika sedan mötte jag upp Robin, Roberth, Ph, Pecca och Jojje. Velade runt i stan en stund innan vi drog hem till Jojje där vi spelade kort och fetade oss med godis, chips och coca cola som snälla jag gick och köpte haha. Cred for me , right?

Nu ska jag sätta på lite te och sedan kolla lite på Idol. Mer uppdatering sedan, promise.
/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0