sad face

Min älskade Louise flyttar snart, igen. Och såklart, till Malmö igen. Hon flyttar redan 1 okt - buhu. Kommer sakna henne otroligt mycket men det positiva med detta är att jag har en anledning att få komma till Malmö. Vi hade så mysigt när hon bodde i sin lilla lägenhet. Nu kommer hon bo i en 5a med tre andra tjejer.

Nej nu ska jag nog göra mig lite te, lägga mig i sängen, smsa med älsklingen och kolla på Girl next door!

Så vi får höras imorgon igen.

Min skattepige och jag.

/ Emma M Zoëga

 


Kommentarer
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Kolla gärna in min sida där jag ritar och målar. Sugen på billig porträttbeställning? Jag har det!

2009-09-16 @ 13:36:29
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Postat av: Louise

Äääälskling, åh vad söt du är. Jag kommer sakna dig så mkt men vi kommer självklart ses massa ändå!



Saknar dig.

Älskar dig puss louise!

2009-09-25 @ 11:24:27
URL: http://bylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0