söndag igen

Då var helgen över, igen.. Usch det går för fort tycker jag!

Var ledig i fredags så passade på att övningsköra med pappa (första gången kan man säga) och det gick hyfsat bra, endast 2 gubbstopp höhö. Åkte sedan hem till älskis där vi slappade lite innan vi åkte hem till Jojje där Oliver och Roberth också var. Blev några öl där innan utgång. Jag och Robin åkte hem rätt tidigt, jag blev nog lite för borta haha. Måste bara säga att det lönar sig att känna bartender, haha!!!

Igår tog jag mig en promenad från Robin hem till Jojje för att hämta min väska och sedan tog jag bussen till Andrea och Sara i mölnlycke. Stress, hets, och bråk? haha.. Sikken jäkla kväll. Blev en aning för mycket dricka måste jag säga. Har nu kommit på att jag inte blir bakfull längre, är det bra? eller dåligt?

Och tillslut dagens händelser.. Bussen hem, städade rummet vilket behövdes kan jag säga och sedan ut och övningsköra igen haha. Gick nog rätt bra idag också, för att vara andra gången!
Ikväll blir det myskväll med föräldrarna med god mat, gott vin och efterrätt , weeeii!

Nu ska jag hoppa i duschen och fräscha till mig lite. Hoppas alla haft en bra helg - för det har jag.

/ Emma M Zoëga


Undra vad jag tänkte förklara här!?
(Innan vi tog bussen till Marstrand för Lollos bal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0