at work

Nu sitter jag inne i Backoffice och äter min halv goda lunch haha.

Fick åka hem från jobbet igår då jag var helt groggy av medicinen. Kom hem till en mysig man men strax efter däckade jag. Vaknade av att jag dregglade sen haha. Så fräsch är jag!

På lördag ska jag och Karro se Lazee. Ska bli riktigt roligt! Det var INTE igår som jag träffade henne så det ska bli riktigt bra det här. Vi och drinkarna liksom!

Kollade precis på klockan och såg att jag slutar om ca 2 timmar. Fan vad gött! Är riktigt trött idag.. Kanske blir stan sedan men får se vad jag orkar haha.

Nej nu ska jag äta upp och göra mig en kopp kaffe. 


Här inne jobbar jag!

Take care
/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0