calling out

Ska snart sätta igång med att städa lite. Snart kommer Karro hit, vi ska förkröka lite här och sen ska vi ut och se Lazee! Yeag.. Girl's night out with Lazee. Tydligen kunde man vinna VIP-biljetter men om jag ska vara ritkigt ärlig så tror jag inte vi vinner med tanke på våran dagliga otur haha. Men vi får la hålla tummarna haha!

WTF!? Är klockan redan halv 7? Herregud.. Vafan hände med denna dagen då! Sitter och lyssnar på Niggah-music haha. Har på mig Robins mjukisbrallor och en stor röd Nike-tröja. Gangsta me!

Nej jag måste äta något nu, endast frukost har jag fått i mig idag och det var för hmm.. ca 7 timmar sedan! Undra vad jag ska äta dåe.. Suck! Aja kommer på något säkert..

Hoppas alla får en awesome night ikväll för det ska jag och Karro ha. 


/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0