happy var det ja

Går inte att beskriva känslan jag har inom mig just nu.. Att kunna veta att jag kan vara vaken tills Robin kommer hem från träningen vid halv 12 och sen veta att jag INTE behöver gå upp halv 6 imorgon, är underbart! Det känns på något speciellt sätt haha!

Mötte iaf upp Andrea inne i stan. Vi kollade runt lite.. Provade kläder och lät antagligen som riktiga ätstörningstjejer då vi pratade as högt i provrummet om våra kroppar. "Usch, kolla här?" , "Fan vad fet jag är", "Jag hatar mina lår", "Jag måste ner i vikt.. Vill ha mindre bröst" osv osv osv. Well.. Vi åkte iaf hem hit så darling kunde se lägenheten. Mycket mys!

Tror det kan bli Twilight maraton or something.. Kanske njuta av ett glas vin? En öl? Champagne? Eller ska jag bara krypa ner under täcket med varmt te? Hmm svårt!

Just det, vet ni hur mkt påskägg jag fått? Herregud.. Det började med Nicklas (byggledare) på NCC, vi fick varsitt present kort på Fiskekôrkan på 300 kr var, så gissa vem som ska frossa i räkor? Vi fick ett superfina ägg från Lasse (killen? gubben? som har fastigheten) och så fick vi varsitt ägg från goa Morgan (typ vår gammla vaktmästare). Och så fick jag ett av finaste Johanna :) Glader!

Nu ska jag nog ta mig en lång varm dusch och sen krypa ner i soffan med täcket.


Sitter just nu i köket med min älsklings mössa :)

/ Emma M Zoëga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0