monday

Okej, det var dags att uppdatera nu.. blev tillsagd av Karro ;)

Precis målat mina naglar med mitt nya nagellack från H&M - Bella's Choice. Älskar färgen men måste tyvärr ta bort det ikväll då vi inte får ha starkt nagellack på jobbet. Men ville bara testa hihi.. Nu är det bara brännan som saknas. Fasiken vad det blåser kallt ute nu för tiden då? Ge mig värme.

Skall hem till mamma och pappa ikväll en stund, mamma ska hjälppa mig med lite saker.

Känns som denna veckan är helt fullspäckad av grejer men kanske är för att vi har sjukt mycket på jobbet nu. Ska iaf hem till mina småttingar eventuellt på torsdag. Ska hinna med en fika med Karro och Pauie också.

Ska nog få i mig något att äta nu, känner att mitt humör börjar bli kasst.

Take care.



/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0