SU

Herregud vilken morgon jag haft!

Älskling väcker mig strax efter 5 imorse av att han hade ont i bröstet och behövde åka till Sahlgrenska. Ringer och väcker mamma som kommer på stört och hämtar oss. Har suttit på Sahlgrenska sen halv sex, och fick nu precis i mig en macka. Var tvungen att åka till jobbet nu så Johanna kunde få lite rast men ska åka tillbaka sen igen vid 13.

Det är inte vackra syner man ser när man sitter på Sahlgrenskas akut. Kom in en ambulanshellikopter och halvt inspringande kommer personalen in med en kille som har nackskena, blod i pannan osv. Ett tag senare drar dem sängen i andra sidan av korridoren och ser att det är ett vitt skynke över honom. Såg inte riktigt tydligt men tror han avled. Fyfan vad hemskt.. Han var bara 20 år ju ->
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.355193-svar-olycka-pa-jordfallsbron

Ska försöka få i mig mitt kaffe nu och göra ett så bra jobb som möjligt. Är trött, orolig, har ont i huvudet och vill bara tillbaka till min pojkis.

Mer uppdatering senare.

/ Emma M Zoëga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0