sunshine

Hey sunshines!

Längesen = ont om tid?

Nu har jag precis varit och handlat, duktig som jag är och nu står min man och lagar mat. Smurrismurr! Annars har jag haft en bra dag på jobbet, som alla andra dagar.. Plus att solen skiner. Visst är det underbart? Man blir så glad och pigg hihi.

Imorse försov jag mig ordentligt hahah. Vaknar av mig själv och kollar på klockan och ser att den bara är 20 i sex vilken innebär att jag kan sova 5 min själv men när jag tänker efter och känner att något inte stämmer tittar jag på klockan igen och ser då att hon var 0640!!!!!! 10 min senare skulle jag iväg till båten.. Jisses säger jag bara, och jag kom i tid! Cred cred cred!

Nej nu ska jag slänga mig i soffan och bli serverad god mat!

Puss

Jag och Sara innan utgång. Kan det vart förra helgen? hmm.. whatever!

/ Emma M Zoëga


Kommentarer
Postat av: gilbert

haha jag är bortklippt

2010-04-18 @ 23:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0