VP

Då vart det måndag igen.. Suck! Jag gillar mitt jobb men jag är så jäva trött på att gå upp tidigt varje morgon.. Men men!

I fredags efter jobbet så åkte jag och älskus till Tina och Peter ("svärfar") för att äta lite god middag och fira Jonas som fyllt 18. Himlans mysigt var det! Och Alex och Albin var lika vilda sm vanligt haha.. Söta! Sen när vi kom hem såg vi äntligen på Snabba Cash. Tyckte faktiskt den var bra.. Men jag menar, Joel är ju med. Hur kan en film vara dålig då? Haha.

lördagen tog vi det hyfsat lugnt, satte upp lite tavlor o sånt så nu börjar det likna nått haha. Fortfarande lite som saknas, som gardiner i vardagsrum, kök och sovrum. Men annars är det mesta klart. Weeii!

Och så söndag.. Syrran, Clas och min älskade lilla Jamie kom förbi på lite fika hos oss. Men jag gosade mest med min systerson haha. Och idag ska jag få träffa honom igen. Yay! Sedan åkte vi ut till Näset för att ösa ekan. Det var bra mycket vatten i kan jag lova.. Efter allt jävla regn! Sen vart det IcaMaxi haha och sedan hem. Vi lagade världens godaste mat.. En perfekt söndag faktiskt! Lite senare kom Roberth och Jojje förbi också och jag bara måste säga att jag spöade både Robin, Roberth och Jojje på UFC. Det ni.. Hihi.

Just det ja, jag gick upp tidigt typ sådär hav 8 för vi hade tvättid 8-12. Deta faktiskt mysigt.. Jag tvättade all kläder, jag duschade och gjorde mig i ordning, gick till vår lilla affär och köpte bröd, kaviar och mjölk och gjorde frulle till min man hihi.. VP till mig = vuxenpoäng! 

Nej nu ska jag hämta mig lite vatten och vänta ut tiden till 12 för då är det lunch och jag är jävligt hungrig. 


Min älskade systerson, en dag gammal hihi.

Take Care
/ Emma M Zoëga 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0