ciao

Sitter och sjunger, som alltid. Försöker sjunga as snyggt men.. nej! Kommer aldrig kunna sjunga bra.

Malin hade middag idag, hon fyller hela 19 imorn. Min barndomsgranne! Och jag kom tänka på att jag blir 20 i år, fyfan. Nu får jag ålderskris, IGEN. Skulle egentligen gått ut efter middagen men ingen orkade hahah. Alla blev skit trötta. Så istället blev det "Hur fan visste du det?" och Gitarr Hero. Mycket skoj!

Imorgon åker jag till älskling. Ska se om vi kan komma iväg till IKEA och försöka se Farsan, men vi får se hur det blir.. 

Btw, blev as glad när jag såg att min cam funkade igen haha. Nördie i know men ändå, fett jobbigt. Så tog lite bilder för den lär säkert sluta fungera imorgon. Suck!

Nu blir det Step Up och sängen. Mys men tomt, utan min älskling!

NattiNatti losers!

Just fan, jag och Ph gick till Pc igår. Mycket mysigt hihi. Skulle egentligen tagit en öl men så blev det självklart inte. Och shots blev vi bjudna på av barkillen. Snäller! 

En glad mig.. Haha!

/ Emma M Zoëga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0