come let us sing

Då har jag precis ätit upp min sallad. Idag blev det salladsblad av olika sorter, två tomater, en halv avokado och ett ägg. Mums! Och olivolja såklart.

Haft en bra dag på jobbet, as always. Haft full rulle idag och tiden har runnit iväg som den brukar. Och helt plötsligt dog våra datorer haha. Så vi kunde varken svara på mail/anmälningar eller i växeln. Panik hade vi!

Igår snackade jag och Johanna om att man är så "klantig" ibland, som att t ex glömma plånboken på sätet helt öppet i bilen under en helt natt osv. Samma kväll lägger jag mig i badet, med min iPod. Tror ni inte då att den plumsar i vattnet? Jag blev så jäkla förbannad på mig själv, och när vi hade pratat om detta liksom, "det är så typiskt mig". Men vet ni vad? DEN FUNKAR IDAG, yaaay!

Imorgon fyller Bengan (värdlens bästa vaktmästare) hela 64 år, då blir det fika! 

Nu ska diskmaskinen tömmas, det ska packas ner massa i resväskan och sen blir det väl nästan sovdax? Ska göra mig en kopp te till, lyssna på najs musik på iPoden och fixa detta nu.

Ta hand om er!

/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0