Euw

Jisses. Är helt slut i kroppen efter inatt.. Kul att vakna upp kallsvettandes och känna att illamåendet blir värre och värre och man börjar kräkas. Som tur var pappa vaken och fick hjälpa mig. Kunde knappt gå till toa, var helt skakig i hela kroppen! Jag har inte haft kräksjukan sen jag var 6 år kanske..
Har bara fått i mig två mackor idag, vitt bröd.. Tror inte min mage klarar av riktig mat.. Orkar knappt sitta här och blogga för jag mår så illa.

Iaf, jag är sjukt nöjd med min tatuering. Och har redan planerat nästa haha! Skön smärta, ohja! Ska ta kort på den så snart som möjligt. Känns helt sjukt att jag har en tattoo.

Måste lägga mig ner igen..


Take care.
/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0