gilbert grape

Vilken mysig helg jag haft, i detta vinterväder.

I fredags efter jobbet åkte jag och älskus hem till Robins mamma Ann och hennes Fredrik i Mölnlycke. Där blev det god mat tillsammans och sedan fick jag Robin att kolla en liten stund på Let's Dance haha. Men han fick se lite av hockeyn också, så jämt ut. Plus att jag fick massage. Han också ifs.. Aja whatever!
Sen kollade vi på "Snackes On A Plane". Sjukt läskiga ormar som dödade människorna på planet hejvilt. Efter filmen går Robin och hämtar våra tandborstar, iaf vad jag tror.. Sen kommer han in i rummet och jag vänder mig mot hans sida och ser en jävla fucking orm komma mot mitt ansikte, hahahahaha. Jag blev så jäkla rädd att jag började gråta. Och ja, han fick dåligt samvete och började pussa på mig.. Men det är inte över än, jag kommer att hämnas en vacker dag!
På lördagen skottade Robin och Fredrik bort all snö som var på taket, och det var inte lite. Medans de höll på och kämpa passade jag först på att leka med Hugo (Robins lillebror) och sedan tog jag mig en promenad ner i djupa snön för att handla mjölk till Ann. Efter mycket tid ute i snön gick jag, Robin och Fredrik in och bastade, med kall bäss. Riktigt najs!

Sedan åkte jag hem till min älskade Andrea hihi. Onyttiga var vi som alltid när vi är med varandra haha. Vi kollade på världens bästa film, What's Eating Gilbert Grape . Underbar var den, Jag bara måste köpa den!

Sitter här i min säng och känner mig så jävla lycklig!


Sån jävla lycka! Arnie och Gilbert Grape.

/ Emma M Zoëga 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0