happy

Jag kunde INTE vakna idag asså haha. Robin hoppade i sängen, kittlade mig, pussade på mig men nej, jag vill inte vakna. Han drog till gymmet och jag låg kvar och sov. Nu är han påväg hem, yay hihi!

Varför har inte Feburari 30 dagar? Den 30e är ju min och Robins dag haha.. Men men så vi får fira idag istället, eller den 2 Mars.. Vi har iaf 1,6 år nu hihi - och ja, jag är världens lyckligaste!

Ikväll kommer mamma och mormor hem från Rom. Mysigt!

Och imorn är det redan måndag igen.. Vilket betyder att jag ska upp 0540 - inte okej! Men får ju ifs träffa goaste Johanna och vi ska lära upp en tjej i receptionen som heter Tanja. Spännande!

Bloggar mer senare!

Later
/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0