happy

Igår efter jobbet fick jag sätta mig på Axessakuten så jag kunde få medicin för urinvägsinfektion. Hatar det verkligen! Har ifs inte lika ont som förra gången men det är fortfarande jobbigt att gå runt kissnödig hela tiden även om man inte är det, och svedan när man kissar!

Efter apoteket åkte jag hem till älskus. Vi kollade på Let's Dance med Peter (Robins pappa) och hans Tina. Riktigt mysigt! Och fyfan vad Elin Kling är smal. Jisses!

Tog en fika med ElliePellie tidigare idag, sen gick vi till 4Gott hihi och köpte för mycket godis! Vi gick hem hit o drack te och kollade massa gamla bilder på oss. Massa fniss och garv!

Nu ska jag fixa mig för att möta upp LisaFisa och ta några öl med henne! MYCKET TREVLIGT!

Här kommer en 3 år gammal? bild på mig och Ella haha. Visst är vi sötisar!?



/ Emma M Zoëga


Kommentarer
Postat av: Ella

Tihihi! Du har lyckats redigera bort min tyska-fläta! BRA GJORT! :D Men jäklar vad vi ser ut :P

2010-02-13 @ 20:18:20
URL: http://admirethem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0