K&Q

Jag hade gärna velat se 30 Seconds to Mars live och höra dem sjunga Kings and Queens. Riktigt najs hade det varit!


Jag förstår inte vart dagarna tar vägen på jobbet. Dagarna går i ett, vilket är rätt skönt. Bara det att jag och världens goaste Johanna hinner ALDRIG prata privata grejer under dagarna. Utan det blir efter jag slutat halv 3 för det börjar det bli lugnare. Så det slutar alltid med att jag åker hem 1,5 timma efter jag slutat haha.

Om vi återgår till Avatar , så var den jäkligt bra. Robin tyckte också den var fet! Blev typ kär i han rullstolskillen när han blev sin Avatar-gubbe. Hade gärna sätt den igen. Men fasiken var dyra biljetterna var, 150 spänn för att se den i 3D men det var det värt. Det jobbigaste var bara att de där fula glasögonen man fick var ju to big för mitt lilla huvud/ansikte så de åkte ner massa, så där satt jag och drog upp dem på näsan som en gammal dam haha. Robins mamma Ann smsade mig igår, hon skulle också på bio. Hon visade upp mig för hennes kompis, hon är så himla go!

Nej om man skulle försöka fixa lite käk kankse? En tomatsallad? Yes, det får det bli.

Later losers!

/ Emma M Zoëga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0