yo whats up

Hade precis ett långt samtal med världens bästa morfar. Han åker till Thailand imorn och är borta i 3 hela veckor. Fyfan vad fuskit!!! Haha.. Tänkte att jag skulle smugglas med i resväskan hihi.

Igår åkte jag och träffade Robin och Johannes aka Jojje männ en stund och sedan mötte jag upp min söta Olivia. Vi tog oss en promenad från kungsport och gick till mitt älskade Haga där vi tog en fika på Biscuit. Mycket mysigt. Vi pratade om livet, utgångar, minnen - ja allt.

Jag är ju så jäkla nervös inför imorn. Kommer säkert sitta helt frånvarande i receptionen imorn hahah. Inte det att jag är rädd för att jag kommer ha tatueringen resten av livet utan just att nu händer det . Har ju velat tatuera mig sen jag var 16 liksom! Tur att Robin följer med och håller mig i handen hihi.

Har inte ätit på ett bra jävla tag så det blir nog dags för lite sallad nu med mami.

See ya later losers!



Jag inne på Karisma!

/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0