eyes on fire

"Det kommer en tid i varje människas liv när ett val måste göras, mellan rätt och fel, mellan gott och ont, mellan ljus och mörker."

Börjar kännas att jag jobbat mycket denna veckan. Stackars Johanna blev ju sjuk. Så imorgon har jag jobbat 12 timmar extra denna veckan. Massa cred till mig, eller? Äntligen fredag imorgon iaf..

Jag och älsklingen skall hem till min syster och hennes man och äta middag. Mycket trevligt ska det bli tycker jag. Hihi!

Haha började snacka med en ball snubbe idag som är på bygget, vi bygger ju ut vårat redan gigantiska hus.. (NCC) Jimmy heter han. Rolig humor och han har också läst min favoritbok "Att älska som en porrstjärna" haha. Vi tycktr att samma sak var galet tråkigt. Iaf, han hjälpte till med flytten för fullt.. En annan snubbe (galet mycket äldre, eller kankse 60?) är också riktigt skön.. Var en rolig men stressig dag på jobbet idag.

Nu blir det snart lite städning sen ska jag lägga mig i sängen och sova hihi.



Godnatt
/ Emma M Zoëga


Kommentarer
Postat av: lg

låter som att du är arg ;P haha

2010-01-16 @ 00:07:25
Postat av: ph (lg)

PH skulle det stå xD

2010-01-16 @ 00:07:51
URL: http://missphilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0