heders!

Igår kom Ollie hit. Längesen vi sågs så det var riktigt mysigt. Vi smaskade i oss popcorn och annat gott. Satte på Snygg, Sexig, Singel men det blev mest prat istället haha. Saknat den tjejen mycket!

Söndag igen där ja.. Ångesten har inte kommit än men snart så haha! Idag ska jag nog fixa klart i rummet, ta en rask promenad och kanske träffa Ph en stund, hon behöver en loppis-kram tror jag hihi.

Nu ska jag lägga mig i badet och fortsätta läsa Att älska som en porrstjärna!

Take care

/ Emma m Zoëga

Haha 3 år gammal bild på Ollie och mig!


Kommentarer
Postat av: ph

behöver alltid en loppis-kram :)

2010-01-18 @ 11:02:41
URL: http://missphilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0