Hotel Room Service

Jobbade idag några timmar.. En månad sedan jag jobbade och det var riktigt kul att komma tillbaka. Och träffa Johanna, Karin och Bengan plus att Morgan kom förbi idag. Mycket trevligt!

Började egentligen 11 idag men åkte med Robin in till stan vid halv 7 eftersom jag är lite halvlat och orkade inte ta bussen senare. Mycket bekvämare att åka bil.. Blir ju så när ens man har skaffat det. "Älskling, kan du hämta mig sen?" osv. haha!

Idag ska jag för en gångs skull ha en myskväll med mamma och pappa. Det var ett bra tagsen.. Eftersom jag fortfarande är förkyld så är väl det lika bra? Även om jag är galet taggad på att dansa! Another day..

Öppnade mig precis en öl, lite fördrink innan maten måste man ju få ta hihi. Riktigt god middag idag - Löjromstoast till förrätt och sedan ryggbiff till varmrätt. Lovely!

Btw, Robin var ju sötaste och jobbigaste igår haha.. "Älskling, kan inte du klia mig på ryggen tills jag somnar?" HAHA. Sjukt jobbigt samtidigt som det är mysigt.. Men efter ett bra tag så fick jag kramp i armen! Snäll är jag.

Hotel Room Service? Hittade ÄNTLIGEN låten jag letade efter.. Försökt hitta den i flera dagar men igår, äntligen haha. Pitbulls låt är det, den är typ dålig att den blir bra. Den gör mig sjukt taggad , wiho!

Nej nu ska jag hjälpa till med maten tänkte jag. Bloggar kankse senare!

Take care.

/ Emma M Zoëga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0