Lalalalala

Hade cosytime med Andrea i måndags, sov där till igår.. Vi kollade en väldans massa på Sex and the city. Blev väl kanske än 15-20 avsnitt? Haha. Vi tog oss en promenad hela vägen ner till centrum för att köpa namnam, och sen gick vi hela vägen tillbaka, i snöstorm typ. Blev tjaffs med idioten i kassan också. Helt otroligt! "Jag tänker inte riskera att hamna i fängelse i ett halvår på grund av er" hahahaha.. Nä synd för dig.

Robin hämtade mig sen och vi åkte hem hit, käkade middag sen hämtade vi upp hans pappa så gick vi på Frölunda - HV71. Första perioden var inte så bra. Det var i andra perioden då det började hända saker och hela matchen slutade med 2-2. HV71 är sånna fittor!
Vad händer idag? Hmm.. Jo, ska fika med pappa och sen träffa Ph och hjälpa henne med att måla hennes rum.
Ph säger; Du kan ju måla nedre delen av väggen eftersom aa.. du är kort! Tack tack tack haha!
Nej nu ska jag lägga mig brevid min man i sängen o gosa med honom.
Hejdåååååååååååååååååååååååååå!
/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0