me

Humör just nu? Inge bra alls..
Kläder just nu? Mjukisbyxor och tröja

Musik just nu? Jay Sean - War
Sommarplaner? Jobb ofc, utomlandsresa
Hur många kuddar sover du med? Jag har 7 kuddar och sover med INGEN.
Spelar du nåt instrument? Instrument? Vad är det?
Morgon eller nattmänniska? Inte morgon iaf
Snarkar du? Kan väl hända?

Stjärntecken? Kräfta
Skostorlek? 35
Längd? 160
Äckligaste insekten/djuret? Småkryp som malar (sånna som äter kläder), silverfisk, spindlar osv.
Vad vill du jobba som? Det som jag gör nu, receptionist.
Vad längtar du mest efter just nu? Tills jag och Robin hittat en bra lägenhet!
Brukar du svära mycket? I varje mening.
Vad har du gjort idag? Inte mycket. (Utgång igår)
Vad ska du göra i morgon? Jobba och shoppa!
Hur gammal blir du din nästa födelsedag? 20 - SYSTEMBOLAGET!
Vilket är ditt närmsta köpcentrum? Tar 5 min för mig att gå till stan så..

Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Haha nej
Är du polare med grannarna? Med familjen Apler ja!
Hur bra är din syn? Funkar, dock inte så bra framför tv och dator.
Vad är det första du gör när du vaknar? När det är jobbdag? "Ska jag redan upp? Klockan kan inte vara 6 redan!?"
Är det nåt du absolut inte äter? Lever, tomatpuré, krossade tomater, tonfisk och säkert massa mer.



/ Emma M Zoëga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0