smurfie

Är dålig på att uppdatera ja!

Igår blev det utgång. Först gick jag och Ph till Pc så stötte vi på Simon (aka. Grinchen), Pecca, Frost, Bob och Victor så följde vi med dem till Karisma. Halva priset i baren var det och det gillade vi haha! Sara kom också..

När klockan började närma sig "nu är det dags att tänka på refrängen" så drog jag och Ph till Donken ofc och köpte fetingmat sen taxi hem. Sen deckade vi, med datorn i sängen haha.

Det var en rolig kväll med mycket dans. Och jag har världens goaste Ph. Hon gör min dag, varje dag!

Med tanke på min Rubrik så var det så att Ph och Simon snackade om maskerad och de kom då fram till att jag ska klä ut mig som en smur för de tycker jag är så liten hahahah. Så snälla! Men iaf, vi har ju också då en Bagge (Ph) och Simon som kommer få vara Grinchen. Ska lägga upp bild någon dag så ska ni få se hur lika de är varandra haha. Aw!

Nu blir det nog lite te för min hosta. Förstår inte varför jag blivit sjuk igen, en vecka har gått nu. Hostan är värst! Suck.

Jag är glad och lycklig hihi

LATER

/ Emma M Zoëga


Kommentarer
Postat av: ph

min lilla boobooobiiboo, du gör mig till en glad heest.

2010-01-04 @ 23:03:14
URL: http://missphilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0