So I curse like a sailor and i smoke weed

Jisses vilken dag på jobbet idag. Jag och Johanna har haft fullt upp med 90 stycken namnbrickor + mappar med olika material som skulle läggas i. Helt plötsligt blev klockan halv 3 vilket betyder hemgång för mig. Vi fick massa cred och eftersom de tyckte vi kämpade på bra o allt så fick vi semlor, yay hihi.

Imorse när jag var påväg in till jobbet så hittade jag en iPodtouch och hon som ägde fick jag kontakt med och hon blev helt galet glad haha. Och som tack fick jag presentkort på SF på 200 kr , jisses. Så snällt hihi.

Har gjort en annan rolig grej idag också. Men det är en hemlis!!!

Nu blir det grönt te och sen sängen. Work work work tomorrow. Lovely!

/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0