TGIF

Äntligen fredag, alla älskar fredagar. Kan vara den bästa dagen i veckan. Eller hur?

Haft en lugn dag på jobbet men helt plötsligt blev klockan halv tre. Kan bero på Johanna, gillar galet mycket att jobba med henne hihi. Stannade kvar en timma extra och sen åkte jag till Pirjo, min frisörska. Fixade utväxten! Har klippt mig hos henne sedan jag var bebis i princip.

Snart blir det middag med mamma och pappa. Lyxmiddag. Sedan möter jag upp AnaBanana för att ta några öl/cider på Queens. Vad som händer efter det, får jag se!

Nu hällde pappa precis upp ett glas rött till mig. MUMS!

Bara jag som vill ha sommar NU? Åh är så jäkla trött på detta vädret. Kallt och det är fan is överallt i hela stan. Skridskor nästa eller!?

/ Emma M Zoëga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0