tiktok

En heldag på stan idag nästan.. Mötte Anna och efter första affären försvann det pengar haha! Sedan blev det en fika på Espresso House och när vi kom till Grandpassagen märker jag att min mobil är borta. Fick panik och vi sprang tillbaka till EH och där låg den.. Jisses sikken tur! 

Åkte till Telia och lämnade lite grejer sen tog jag en promenix hem. Skönt att promenera så mycket som möjligt när man inte tränar. Men när feb-lönen kommer ska jag fixa gymkort på Fysiken, för då kan jag träna med Ph och Emilia, yay! 

Och vet ni vad, i helgen, hoppas jag på att kunna få tatuera mig - iiihhh spännande!  

Shoppinlistan för idag blev:
1. Linne - Weekday 200 kr
2. Tunika - H&M 199 kr
3. Tubkjol - Åhlens 99 kr
4. Mina favvis-slapp-strosor - Björn Borg 200 kr (Köpte två st, passade på nu när det är rea)
5. Mascara - Maybelline 125 kr




Linnet från Weekday!

Ha en fin kväll allihop!

/ Emma M Zoëga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0