woopwoop

Utgång blidde det igår ja. Jag, Ph och Emilia gick till Queen först, blev lite dricka där och sedan Berså. När vi kom som vart det inget folk alls typ men sen helt plötsligt blev det knökat haha. Nån jävla efterbliven tjej försökte ta kort på mig och Ph hela tiden så jag blev fett sur och tog bort hennes kamera hela tiden. Aw hon kanske tyckte vi var så snygga att hon vart avundsjuk, hihi. På hemvägen gick vi in på 7eleven och köpta smurriga saker.
Vi vaknade vid 2 idag, tog oss en macka och drack kaffe, mums.

Nu väntar jag på att Robin skall komma så blir det lite gott käk här. Annars blir det bara lugnt, Johan Falk ikväll, lite godis kanske och sen nana. Det är ju som sagt redan måndag imorn och ny arbetsvecka. Lovely! Johanna kommer tillbaka imorn, weii.

Haha jag inne på toaletten!

Hello sexy-Ph!

/ Emma M Zoëga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0